na podstawie art.13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
( t.j. Dz. U z 2019 r. poz. 1282 ) ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Inspektor ds. świadczeń w dziale świadczeń Ośrodka Pomocy Społecznej.
- Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie lub posiadanie obywatelstwa jednego z państw członkowskich
Unii Europejskiej albo obywatelstwo innych państw, jeśli ich obywatelom na podstawie
umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo
podejmowania zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. - Wykształcenie:
– wymagane: wyższe lub średnie o odpowiedniej specjalności umożliwiające
wykonywanie zadań na stanowisku,
– pożądane; wyższe lub średnie lub studia podyplomowe z zakresu administracji, nauk społecznych.
3. Staż pracy:
– przy wykształceniu wyższym – 2 letni staż pracy
– przy wykształceniu średnim – 4 letni staż pracy
4. Kwalifikacje zawodowe do wykonywania pracy na określonym stanowisku.
5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
6. Niekaralność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
7. Nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
- Znajomość: ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych ( t.j Dz.U
- z 2020 poz.111 ze zm. ), ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania
administracyjnego ( Dz. U z 2020 poz.256 ze zm. ), ustawy pomoc osobom
uprawnionym do alimentów ( t.j Dz. U z 2020 poz.808 ze zm. ). - Dobra znajomość obsługi komputera i innych sprzętów biurowych,
- Dobra organizacja pracy, samodzielność, dokładność, kreatywność, umiejętność pracy
w zespole, sprawna i profesjonalna obsługa interesantów, doświadczenie w pracy
biurowej ( minimum 6 m-cy )
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy.
- Realizacja zadań wynikających z ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz pomocy
osobom uprawnionym do alimentów tj.:
– wydawanie i przyjmowanie wniosków, prowadzenie postępowań i przygotowywanie
projektów decyzji na zasadach określonych w decyzji z wykorzystaniem systemu
informatycznego,
– tworzenie list wypłat,
– sporządzanie sprawozdań i zapotrzebowań na środki finansowe,
– wszczynanie i monitorownie postępowań egzekucyjnych w administracji,
– przetwarzanie danych w systemie informatycznym,
Realizacja zadań wynikających z ustawy o pomocy osobom uprawnionym do
alimentów, tj.:
– prowadzenie postępowań z zakresu pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
przyjmowanie wniosków, opracowywanie decyzji administracyjnych, prowadzenie
postępowań wobec dłużników alimentacyjnych wynikających z w/w ustawy,
– sporządzanie sprawozdań jednorazowych, kwartalnych, rocznych z zakresu funduszu
alimentacyjnego.
- Dodatkowe informacje.
- Warunki pracy na w/w stanowisku: praca biurowa na pełen etat , umowa na czas
określony obejmujący nieobecność zastępowanego pracownika. - Przewidywany termin rozpoczęcia pracy 1.01.2021 r.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w
Kórniku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz
zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w październiku 2020 r. wyniósł mniej niż
6%. - Osoba podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym w
jednostkach, o których mowa w art.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o
pracownikach samorządowych zobowiązana jest do odbycia służby
przygotowawczej , zakończonej egzaminem.
- Wymagane dokumenty.
- List motywacyjny.
- Życiorys zawodowy (CV)
- Kserokopie dyplomów potwierdzających wymagane wykształcenie.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.
- Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.
- Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym
na wykonywanie pracy na stanowisku określonym o naborze. - Własnoręcznie podpisanie oświadczenie kandydata, że nie był skazany
prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. - Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności
prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych. - Oświadczenie:
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu
przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego albo oświadczenia o
wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia
obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz kolejnych naborów
prowadzonych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Kórniku, - dotyczące ochrony danych osobowych ( załącznik nr 1 )
- Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a
ust.2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia kopii
dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.,
Uwaga:
Dokumenty, o których mowa w pkt.3, 4 i 5 należy własnoręcznie, czytelnie podpisać.
Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być potwierdzony za zgodność z
oryginałem przez składającego ofertę poprzez użycie zwrotu,, za zgodność z
oryginałem’’, miejscowość, data, czytelny podpis.
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie z podanym adresem
zwrotnym należy składać osobiście, z zachowaniem wszelkich zasad sanitarnych, po
wcześniejszym umówieniu się telefonicznie pod numerem 668 851 447 w Ośrodku
Pomocy Społecznej w Kórniku pokój 306 , przesłać na adres mailowy ośrodka:
ops@ops.kornik.pl lub przesłać pocztą na adres : Ośrodek Pomocy Społecznej w
Kórniku, ul. Poznańska 34a, 62-035 Kórnik z dopiskiem ,, Nabór na stanowisko
urzędnicze – Inspektor do spraw świadczeń’’ w terminie do dnia 30 listopada 2020 r.
do godz. 15.30 ( decyduje data wpływu ).
Aplikacje, które wpłyną do ośrodka po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w BIP Ośrodka Pomocy
Społecznej w Kórniku.
Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Kórniku zastrzega sobie prawo
unieważnienia naboru bez podania przyczyny.
Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Kórniku
Agnieszka Mieloch